  • Data: 2010-02-26 20:51:50
    Temat: Re: START W PONIEDZIAŁEK!
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    <z...@o...pl> wrote in message
    news:4dd6.00000023.4b87dc3b@newsgate.onet.pl...
    > oferta na 4+ startu Aliora nie pobili ale mogą być.
    >
    > Ciekawi mnie ich oferta kredytowa, przypuszczam
    > że wątpię i nie uwierzę dopóki nie dotknę gotówki
    > ale przynajmniej spóbuję.

    Taki przelom to nie bedzie, za karte trzeba placic, darmowe tylko bankomaty
    BZWBK. Lokaty w czolowce, ale znikome roznice w stosunku do Open i Meritum,
    takze nie ma czego szturmowac. Co sie tyczy lokat walutowych to tez
    klasyfikuja sie miedzy Getinem i Aliorem lub sa w niektorych terminach
    czasami lepsi lub gorsi w zaleznosci od waluty. Przeslanie waluty drogie, bo
    0.2%, czyli daleko im do Aliorowego 30zl SHA, nie widze zbytniego przelomu i
    produktu, ktory zawojowalby rynek i byl przeznaczony dla 'wyjadaczy
    wisienek'.