eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiSYNC ściemniaRe: SYNC ściemnia
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!news.supermedia.pl!plix.pl!newsfeed2.plix.pl!news.nask.pl!news.nask.or
    g.pl!not-for-mail
    From: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: SYNC ściemnia
    Date: Sat, 28 Jul 2012 13:03:18 +0200
    Organization: NASK - www.nask.pl
    Lines: 25
    Message-ID: <m...@i...localdomain>
    References: <jv04in$7v9$2@node1.news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: nat.piap.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: pippin.nask.net.pl 1343473398 18901 195.187.100.13 (28 Jul 2012 11:03:18
    GMT)
    X-Complaints-To: abuse ATSIGN nask.pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 28 Jul 2012 11:03:18 +0000 (UTC)
    Cancel-Lock: sha1:lBzNvlAn7+fEpPsj9gs390MSs0M=
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:576508
    [ ukryj nagłówki ]

    "MichalL" <m...@N...poczta.onet.pl> writes:

    > Nie poleciał samolot OLT za który zapłaciłem kartą SYNC -a.
    > Kontaktuję się z wirtualnym biurem.
    > Składam reklamację i domagam się zwrotu kasy w ramach chargrback.
    > Na co słyszę:
    >
    > 1. proszę najpierw rozmawiac z OLT (tyle że ich już nie ma ;)
    > 2. chargeback nie działa w przypadku upadłości.

    Domaganie się zwrotu "w ramach chargeback" jest bez sensu, chargebacki
    to są mechanizmy między np. bankiem i sprzedawcą (w uproszczeniu).

    Należy po prostu reklamować transakcję jako niezrealizowaną.

    > Oba te teksty to ściema. Z informacji które posiadam wynika, że wcale nie muszę
    > się bujać z firmą która mi nie dostarczyła usługi. Chargeback działa nawet w
    > przypadku upadłości usługodawcy. Ostrzegam i sugeruję bycie twardym przy
    > składaniu reklamacji.

    Pomijając to, że chargeback to nie sprawa klienta... Chargeback zabiera
    pieniądze acquirerowi, rozliczenia ze sprzedawcą to już jego problem
    (przypuszczalnie poważny).
    --
    Krzysztof Halasa

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1