  • Data: 2012-07-28 13:03:18
    Temat: Re: SYNC ściemnia
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "MichalL" <m...@N...poczta.onet.pl> writes:

    > Nie poleciał samolot OLT za który zapłaciłem kartą SYNC -a.
    > Kontaktuję się z wirtualnym biurem.
    > Składam reklamację i domagam się zwrotu kasy w ramach chargrback.
    > Na co słyszę:
    >
    > 1. proszę najpierw rozmawiac z OLT (tyle że ich już nie ma ;)
    > 2. chargeback nie działa w przypadku upadłości.

    Domaganie się zwrotu "w ramach chargeback" jest bez sensu, chargebacki
    to są mechanizmy między np. bankiem i sprzedawcą (w uproszczeniu).

    Należy po prostu reklamować transakcję jako niezrealizowaną.

    > Oba te teksty to ściema. Z informacji które posiadam wynika, że wcale nie muszę
    > się bujać z firmą która mi nie dostarczyła usługi. Chargeback działa nawet w
    > przypadku upadłości usługodawcy. Ostrzegam i sugeruję bycie twardym przy
    > składaniu reklamacji.

    Pomijając to, że chargeback to nie sprawa klienta... Chargeback zabiera
    pieniądze acquirerowi, rozliczenia ze sprzedawcą to już jego problem
    (przypuszczalnie poważny).
    --
    Krzysztof Halasa