  • Data: 2012-07-29 10:40:51
    Temat: Re: SYNC ściemnia
    Od: Michal Pl <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 29 lipca 2012 10:31:32 UTC+2 użytkownik Jakub Jewuła napisał:

    > Ale bzdury...

    To nie są bzdury, ja zawsze miałem problemy z polskim PayPalem, rzadko kiedy bronili
    mnie (zawsze uważali, że brytyjski sprzedawca, polaka nie chciał oszukać)... Jeżeli
    nie chce pomóc PayPal, to zawsze możesz robić chargeback. Ja dwa razy przez mBank
    reklamowałem transakcje (poprzez chargeback), ponieważ PayPal twierdził, że wszystko
    jest ok...... .