eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiSYNC ściemniaRe: SYNC ściemnia
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: xbartx <b...@h...net>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: SYNC ściemnia
    Date: Sat, 28 Jul 2012 12:43:18 +0000 (UTC)
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 16
    Message-ID: <jv0mp6$vlr$1@node2.news.atman.pl>
    References: <jv04in$7v9$2@node1.news.atman.pl> <m...@i...localdomain>
    NNTP-Posting-Host: 188.93.163.33
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1343479398 32443 188.93.163.33 (28 Jul 2012 12:43:18
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 28 Jul 2012 12:43:18 +0000 (UTC)
    User-Agent: Pan/0.136 (I'm far too busy being delicious; GIT 926a150
    git://git.gnome.org/pan2)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:576511
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Sat, 28 Jul 2012 13:03:18 +0200, Krzysztof Halasa napisał(a):

    > Domaganie się zwrotu "w ramach chargeback" jest bez sensu, chargebacki
    > to są mechanizmy między np. bankiem i sprzedawcą (w uproszczeniu).
    >
    > Należy po prostu reklamować transakcję jako niezrealizowaną.

    Dokładnie tak. Moja poprzednia sprawa z Półbankiem i zakupem na ebay leży
    u arbitra od bodajże listopada ale tam się raczej nikomu nie spieszy,
    więc cholera wie ile jeszcze poleży. Teraz znowu mam identyczną sytuację
    z ebay i kk Półbanku i złożyłem normalną reklamację bez żadnego
    sugerowania chargeback czy coś, zobaczymy.


    --
    xbartx

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1