  • Data: 2016-12-13 13:05:04
    Temat: Re: Sąd unieważnia kredyt frankowicza
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:m...@p...waw.pl...
    Wojciech Bancer <w...@g...com> writes:

    >Moim zdaniem, kredyty hipoteczne (zarówno w CHF, jak i np. w PLN)
    >były
    >przedstawiane dużo bardziej obiektywnie i uczciwie niż reklamy
    >proszków

    Ale byl tez AutoSystem, tam to dobrzy bajkomowcy siedzieli i naciagali
    klientow...

    >itp. Przecież obecne reklamy to jest jedno wielkie oszustwo, nic tam
    >nie
    >jest prawdą. Podobnie wygląda wiele (jeśli nie większość) tzw.
    >produktów
    >inwestycyjnych (np. struktury i inne "polisy"). Także kredyty
    >"konsumenckie" (ucywilizowane nieco jakiś czas temu).

    Widac sytuacja wymagala ucywilizowania :-)

    >Natomiast kredyty hipoteczne (i np. inwestycyjne oraz obrotowe) są
    >kierowane do kogoś innego, do kogoś, kogo z dużym prawdopodobieństwem
    >stać na prawników, kto rozumie pojęcie procentów składanych

    Nie przesadzalbym z tym rozumieniem.
    No ale procent skladany chyba w programie szkoly jest.

    >Ponadto mam wrażenie, że kiedyś (np. 10 lat temu) banki nie
    >"oferowały"
    >takich śmieci jak obecnie, ale może to było dawniej.

    Ale jakich smieci ?
    IMO - w bankach to sie wiele nie zmienilo, od lat rosnie tylko ilosc
    "produktow inwestorskich".
    Teraz to raczej rozne fundusze potracily na wartosci ... ale jeszcze
    wroca, jak wibor bedzie niski ...

    J.