eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiSadownikRe: Sadownik
  • Data: 2015-02-11 20:05:18
    Temat: Re: Sadownik
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" napisał
    "J.F." 14r0gmnah71e7.1icymnetday8d$....@4...net
    >> Blachy raczej grubsze, bo samochody ciezsze ...

    >Nowe Volvo S40 jest o połowę masywniejsze od
    >Panny Mercedes 190D, ale blachy ma cieńsze.

    No to gdzie ta masa sie kryje ?

    No dobra, blachy moze ciensze, ale kryja wzmocnienia

    >> i odporniejsze na zderzenia.
    >Niekoniecznie.

    Co by nie narzekac na "gwiazdki", to jednak nowe samochody wytrzymuja
    lepiej zderzenia.
    Na oko moze nawet nie, ale kierowca jest chroniony.

    >> Bez ocynku ...
    >Chyba odwrotnie -- kiedyś nie było ocynku, teraz jest chyba
    >wszędzie. Panna Mercedes nie miała ocynku, ale obecne Mercedesy
    >są doskonale ocynkowane!!

    Mercedesy moze tak, co do innych mam watpliwosci.
    W koncu - po co cynkowac, tu trzeba myslec o robocie w przyszlosci,
    zeby klient kupil nowy, 10 lat to w sam raz, a tyle wytrzymuje bez
    ocynku.


    >>> wyżyłowanych mikrych silniczków z turbinkami & masą
    >>> elektroniki która pierwsza się posypie ;)

    >> Silniki nie sa takie zle, a elektronika
    >> nie zawsze ta istotna sie sypie.

    >Panna Mercedes po prostu nie miała elektroniki,
    >jeśli nie liczyć alarmu i radia samochodowego. :)

    Ale takich juz nie robia.

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1