    From: Piotr L <l...@g...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Samo spłacająca się karta kredytowa...?
    Date: Tue, 09 Oct 2007 03:05:24 -0700

    On 9 Paź, 10:12, krzysztofsf <k...@w...pl> wrote:

    > Dokladnie.
    > Na szczescie jako absolwentowi bez pracy KK mu narazie nie grozi.

    Ja raczej myślałem, że rodziców bym namówił...
    Nie chcę od nich cały czas doić kasę, a pewnie jeszcze sporo potrwa
    zanim zacznę zarabiać jakieś poważniejsze pieniądze.
    A z tym w pełni odnawialnym limitem kredytowym, po spłaceniu części
    zadłużenia, czy to jest jakieś pobożne życzenie, czy może są takie
    banki?

    PS Czy moja inicjująca temat wiadomość jest widoczna? Przez przypadek
    ją usunąłem i teraz jej nie widzę, ale Wy chyba ją widzicie, skoro
    odpowiadacie...

    Pozdrawiam
    Piotr