  • Data: 2009-03-11 11:58:22
    Temat: Re: Samodzielne odkładanie na emeryturę - jak?
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    george pisze:

    > no i jak sie juz uzbiera kupka to wynajmij zbrojnego do pilnowania norki...

    1. Można dzielić na różne norki
    2. W tym sęk, aby nikt nie wiedział gdzie to jest (info można zamieścić
    w *nieoficjalnym* testamencie dla rodziny
    3. Można wynająć skrytkę bankową, ale - szczerze mówiąc - ja nie dałbym
    sobie palca uciąc, czy przez 30 lat skrytka taka będzie bezpieczna.
    Różne cuda się zdarzają, nacjonalizacje banków, wojny...

    --
    Liwiusz