  • Data: 2009-03-13 10:36:47
    Temat: Re: Samodzielne odkładanie na emeryturę - jak?
    Od: Pete <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    Jan Werbiński pisze:
    > Użytkownik "Pete" <n...@n...com> napisał w wiadomości
    >

    > To jest dyskusja o inwestowaniu. Dałem kilka przykładów LOKATY KAPITAŁU
    > w inwestycje, a Ty szukasz willi do zamieszkania.
    > To ma przechować kapitał i ewentualnie zyskać, a nie służyć do
    > czegokolwiek.

    Napisales:
    "Zakładając 1000 miesięcznie daje nam to 360 000 zł bez odsetek.
    30% z 80% w nieruchomościach to 90000. To znaczy, że co 5 lat ma kupić
    działkę za 15 tysięcy, albo raz w życiu wybudować dom za 100 000 (tak,
    da się za te pieniądze)."

    Wiec
    po pierwsze - zalozyles, ze za 100tys PLN da sie wybudowac dom. Tego sie
    nie da zrobic. I nie da sie w przyszlosci. (pomijajac ew. denominacje).

    po drugie - te 100 tys bedziesz mial dopiero po 30 latach oszczedzania.
    Aaa, rozumiem, ty bedziesz go budowal przez 30 lat. Za 100 tys pewnie
    sie da, jak bedziesz sam robil cegly, dachowki, zasadzisz drzewa na
    drewno. Masz czas, w koncy to 30 lat. LOL.

    I jedynie sens ma kupowanie ziemi (uwzgledniajac kwoty tego rzedu jak w
    podanym przykladzie.

    --
    Pete