eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiSamowolka BZWBK - czyli jak wkurzyć Klienta... › Re: Samowolka BZWBK - czyli jak wkurzyć Klienta...
  • Data: 2011-08-01 18:00:52
    Temat: Re: Samowolka BZWBK - czyli jak wkurzyć Klienta...
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik <b...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
    news:j16ml1$12m$1@inews.gazeta.pl...
    > Samowolka BZWBK - czyli jak wkurzyć Klienta...
    > Witajcie, płaciłem kartą płatniczą <30 BZWBK prowizje Allegro. Oczywiście
    > otrzymałem komunikat iż mam włączyć 3D-Secure!!! WYBRAŁEM >NIE<,
    > przeładowało się i kazało zalogować do banku. Myślało myślało i wywaliło
    > pustą stronę... Podejście numer 2, tak samo >NIE< i historia się
    > powtarza... Podejście numer 3, zaraz logowanie i SMS.... A GDZIE k*
    > ZGODA??? Samowolka czy co? Są jeszcze osoby z BZWBK na tej grupie?
    > Inne serwisy akceptujące karty jakoś nigdy nie zająknęły się o 3D-Secure!
    > I pytanie, jak to WYŁĄCZYĆ, bo tego sobie NIE włączyłem i NIE chce.

    Te logowanie i hasło sms (raz na jakiś czas), to jeszcze idzie jakoś
    przeżyć. Ale u mnie ostatnich kilka podejść z płaceniem kartą BZWBK (i to
    właśnie na allegro) skończyło się w ten sposób, że po wybraniu "NIE"
    zostałem przeniesiony na stronę banku, po czym po zalogowaniu byłem
    przenoszony na stronę której nie było. Serwer zwracał błąd 404. I to jest
    dopiero porażka. Miałem nawet pisać reklamację, ale doszedłem do wniosku, że
    jak dbają tak mają, więc przestałem płacić ich kartą. W zasadzie ich strata.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1