  • Data: 2009-06-03 17:41:30
    Temat: Re: Santa Kroes
    Od: "viper" <v...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > 1. Silne Państwo
    > 2. Proste prawa
    > 3. Mniej podatków
    >
    > Jeśli jesteś uczciwy wobec samego siebie, to musi Ci wyjść , że raczej
    > PIS niż PO i to w każdym z powyższych punkcie. Nic na to nie poradzę ,
    > że tak wychodzi. To jest obiektywny fakt. Nie zmieni tego największa
    > nawet gafa popełniona przez bliźniaków, ani najbardziej nawet
    > przemyślana i udana kampania wizerunkowa Platformy. Fakty krzyczą !

    może i fakty krzyczą, szkoda tylko że oprócz ciebie nikt ich nie słyszy... tak
    trochę się obawiałem, że słyszysz głosy... Jerzy, wyjątkowo nieuczciwie
    prowadzisz dyskusję... ta pisowska demagogia weszła ci w krew... do licha, gdy
    dziwnym szyderstwem losu pis doszedł do władzy wszędzie był szczyt
    prosperity... rzeka dutków płynęła do budżetu, był idealny czas by zrobic
    porządek w finansach publicznych... a rząd pisu z tą karierowiczką Zytą nie
    zrobił NIC... więc jeżeli masz odrobinę wstydu to ciszej nad tą trumną... my
    tak szafujemy słowem pis, a tak naprawdę pis nie istnieje... jest tylko prezio
    ze swoimi chorymi ambicjami i jego pretorianie, chodzący z nieodłącznym
    wiaderkiem wazeliny...z tego towarzystwa to chyba jedynie Tadzio Cymański nie
    dał się stłamsic i pozostał ciepłym człowiekiem...o sympatycznych cechach
    prezia mażna isac bez końca, ale wystarczy wspomniec jeden fakt... Ludwik Dorn
    był kiedyś zwany trzcim bliźniakiem... razem z kaczorami zakładał pis, w
    trudnych czasach wiele razy chronił dupcię jarka, wiele razy nadstawiam za
    niego karku... między innymi dzięki niemu bezpieka uznała że na takiego
    bohatera jak Jarosław K. szkoda puszek i zupy w proszku w internie... w
    podzięce prezio potraktował go jak psa... możesz sobie udawac że wszystko jest
    w porządku, ale ja takimi ludźmi gardzę... i nie chcę by ktoś taki rządził moim
    krajem... zresztą to bez znaczenia, pis dostał swoją wielką szansę którą w
    nieprawdopodobny sposób zmarnował...i kolejnej szansy nikt im już nie da...
    Jerzy, nie łudź się, oni już nie wrócą...