  • Data: 2008-02-28 08:15:59
    Temat: Re: Santander i wczesniejsza splata kredytu.
    Od: "Aga" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >a) idz do oddzialu - byc moze zle wyliczyli Ci kwote do zamkniecia
    >kredytu, co kosztowalo Cie odsetki za kolejny miesiac.
    >b) wplac im te kwote bezposrednio w oddziale lub przelewem, ale 2-3
    >robocze przed 4 marca, zeby miec pewnosc, ze dotrze i zaksieguja przed
    >4.03

    W oddziale otrzymaliśmy informację o wysokości do spłaty, lecz Pani
    poinformowała nas, że mogą jeszcze przyjść odsetki w wys. około 4, 5
    złotych. Ok ta wysokośc jest do przyjęcia...

    >A na jaki dzien tygodnia przypadala Ci platnosc raty? Na 4-go? Byc
    >moze podali ci wysokosc raty i odsetki narosle do 31.01, a
    >'zapomnieli', ze rozliczenie mozliwe jest (strzelam) tylko w dniach
    >zapadalnosci rat. Wiec na 4.02 zabraklo kilka zl odsetek, kredyt sie
    >nie rozliczyl i masz przyjemnosc byc miesiac dluzej ich klientem.

    Płatnośc raty przypada na 28 każdego miesiąca. Rata styczniowa została w
    terminie wpłacona, czyli około 25 stycznia, po czym spłacilismy resztę
    kredytu po zapytaniu w banku.

    Zaświadczenie o zamknięciu kredytu powinno było dotrzeć do nas w terminie 14
    dni, zatem skoro nie przyszło to zaczęliśmy interweniować. 20 lutego
    zadzwoniliśmy do Wrocławia i tam informację otrzymaliśmy że brakuje trochę
    do spłaty i dlatego nie zamknęli kredytu, pismo wysłali i na 20tego odsetki
    były na 56 zł. Przelew wyszedł ode mnie w czwartek i o dziwo Santander
    pieniądze dopiero zaksięgował w poniedziałek po południu...

    Póki co czekam na zaświadczenie o spłaconym kredycie. Napewno wystosuje do
    nich pismo na jakiej podstawie naliczyli te odsetki. Pewnie KNB tez
    poinformuje bo odsetki od kwoty 0zł dla nich rosną w obłędnym tempie i jak
    widać bank na siłę trzyma klientów.