  • Data: 2020-04-30 14:26:28
    Temat: Re: Santander mi kodów nie przysyła
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 30 kwietnia 2020 14:10:25 UTC+2 użytkownik Arek napisał:

    > To po czym rozpoznają taki komputer? Mnie się przydarzyło na (nie
    > pamiętam) chyba Getinie - zczyściłem wszystko z przeglądarki. Następnego
    > dnia wszedł bez SMS-a.

    Widać po niczym - "zaufywany" nie jest komputer, tylko użytkownik. I to bez swojej
    zgody. Czy to jest zgodne z przepisami - nie wiem.

    > To sugeruje używanie również ciastek.

    Zdecydowanie są, można sobie je podejrzeć w przeglądarce.
    W firefoxie w oknie "normalnym" loguję się do santandera bez SMSa, w oknie prywatnym
    wymaga SMS.
    Ale samo ciastko nie wystarczy, musi się jeszcze zgadzać z zapisem w banku.