  • Data: 2020-04-30 14:29:45
    Temat: Re: Santander mi kodów nie przysyła
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 29 kwietnia 2020 15:14:04 UTC+2 użytkownik Kamil Jońca napisał:

    > Przegladarka: linuksowy firefox z dedykowanym profilem do banków. Banki:
    > getin (tragedia, chyba dłużej niż tydzień nigdy nie wytrzymał) , citi
    > (trochę lepiej)

    No to wybrałeś do tej analizy naukowej obiekty odbiegające od normy.
    Opisywałem, jakie mam z citkiem w tej sprawie przygody, jako okazu reprezentatywnego
    traktować go nie można.
    Zaś getoutu nie można traktować w jakikolwiek sposób poważne w żadnej sprawie.

    > No właśnie nie. Celowo założyłem odrębny profil.

    No to można powiedzieć tyle, że możesz się pewnego zachowania spodziewać. Czy zaś
    jest to zaimplementowane tak, jak sobie wyobrażasz - sprawdzenie wymagałoby sporo
    pracy.