  • Data: 2021-06-19 09:14:57
    Temat: Re: Santander - zmiany dla przeniesionych z Deutsche Banku
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    sobota, 19 czerwca 2021 o 01:19:58 UTC+2 Akarm napisał(a):

    > 6 złotych opłaty za konto, można tego uniknąć płacąc w miesiącu minimum
    > 1 raz kartą debetową lub blikiem. Karta debetowa będzie bezpłatna jeśli
    > przynajmniej 1 raz w miesiącu nią nią zapłacę.
    A skąd masz te informacje?
    Bo nie z TOiP.
    Chyba ze zmieniłeś typ konta i już nie jest to "NET" tylko 'jakie chcę".
    A jak nie zmieniłeś i info z banku - to źle sprawdzili.
    Ale opłatę za konto i tak mogli pobrać za brak wpływu.

    > A co do umowy, to nie znalazłem zapisu o dwumiesięcznym wypowiedzeniu
    > jej przez bank.
    Eee, słabo szukałeś.
    No chyba że masz naprawdę cudowną umowę, której bank nie może wypowiedzieć.
    Ale nawet jak nie ma - i jednocześnie nie ma zapisu, że bank nie może wypowiedzieć -
    to stosuje się przepisy ogólne.

    > Ani nie podpisywałem żadnej zmiany (zwanej ostatnio
    > aneksem) dopuszczającej płacenia przeze mnie za usługi bankowe.
    Nie musi być aneksu - zmianą umowy jest też zmiana przez bank załączników do umowy -
    np. TOiP czy regulaminu.
    Klient ma 2 miesiące na sprzeciw - jak go nie wyrazi to znaczy, że się zgadza. No
    chyba że potem udowodni, że nie był poinformowany (bo nie sądzę, żeby bank musiał
    udowodnić, że poinformował :( ).

    > Być może
    > dlatego już ponad miesiąc głowią się nad moją reklamacją.
    Nie jesteś wyjątkiem, oni tak zawsze. A naprawdę mam doświadczenie ;>

    > Przypuszczam, że nie tylko mnie chcieliby w ten sposób wykiwać. Może nie
    > jestem jedynym, który nie chciałby zostać wykiwany? ;)
    Albo wykiwałeś się sam...
    Nie było tam żadnej ładnej pani w oddziale?
    Wiecej pisać pod nazwiskiem nie będę, bo internet nie zapomina ;>