eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiSeminarium "Zastosowanie internetu dla podniesienia konkurencyjności firmy"Re: Seminarium "Zastosowanie internetu dla podniesienia konkurencyjności firmy"
  • Data: 2002-02-15 09:51:22
    Temat: Re: Seminarium "Zastosowanie internetu dla podniesienia konkurencyjności firmy"
    Od: "Michal Kukula" <m...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    §16 ust 1 Ustawa z dn. 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej
    konkurencji

    Czynem nieuczciwej konkurencji w zakresie reklamy jest w szczególnosci:
    [...]
    5) reklama, która stanowi istotna ingerencje w sfere prywatnosci, w
    szczególnosci przez uciazliwe dla klientów nagabywanie w miejscach
    publicznych, przesylanie na koszt klienta nie zamówionych towarów lub
    naduzywanie technicznych srodków przekazu informacji.

    Pozderawiam.
    Michal.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1