eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[Servisco] Jak długo można przetrzymywać należnośćRe: [Servisco] Jak długo można przetrzymywać należność
  • Data: 2003-05-29 13:06:03
    Temat: Re: [Servisco] Jak długo można przetrzymywać należność
    Od: "p...@g...pl" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    "Krzysztof K. Maj" <kmaj@REMOVE_THIS.krak.eu.org> wrote in message
    news:bb4vkg$u4$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Witam!
    > Swego czasu za pośrednictwem Servisco wysłałem przesyłkę za pobraniem
    > należności (kilkaset złotych). Od momentu doręczenia przesyłki
    > adresatowi upłynęło już 9 dni, a pomimo że realizacja przelewu
    > elektronicznego trwa co najwyżej kilka godzin, to kwoty pobrania ani
    > widu, ani słychu. Ponieważ już obiło mi się o uszy, że obracanie przez
    > dłuższy czas powierzonymi pieniędzmi klientów jest pewnego rodzaju normą
    > w firmach kurierskich, mam pytanie do znających temat:
    > Czy nie ma żadnych uregulowań prawnych, które by ograniczały tego typu
    > praktyki?
    > Do kogo można by ewentualnie składać skargę na tego typu postępowanie -
    > czy potraktowanemu w ten sposób klientowi pozostaje tylko droga sądowa?
    > Bo jeśli tak faktycznie jest, to bezczelność firm kurierskich (a i
    > Poczty Polskiej też) staje się całkowicie zrozumiała :(
    >
    W tym przypadku jedyną normą prawną jest poproszenie o imię i naziwsko
    przełożonego i numer telefonu, a potem regulator głośności na maksa.Możesz
    wspomóc się słownikiem wyraców niecenzuralnych.
    Po trzech do pięciu telefonach powinieneś kasę zobaczyć.
    Sądownie możesz domagać się odsetek. Jak ci się chce oczywiście.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1