  • Data: 2003-10-24 12:41:51
    Temat: Re: Serwisy SMSowe w bankach
    Od: Bartol Partol <b...@p...co> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Marcin Kasperski napisał:

    > O, zauważyłem że na ebankach jest znacznie lepszy link:
    >
    > http://www.ebanki.pl/banki/kanal_sms.html
    >
    > W pytaniu chodzi prawdopodobnie o coś, co na tej stronie nazywa się
    > 'sposób dostępu: powiadamianie'. Oferują to poza Inteligo:
    >
    > - BPH { wiadomość przy odrzuceniu przelewu, przy wykonaniu przelewu
    > ale tylko złożonego przez SMS, przy wystąpieniu debetu i przy
    > logowaniu do Sez@m, wysyłana na bieżąco }

    Ciekawe. Jesli informuja o takich rzeczach, to dlaczego nie informuja o
    wszystkim? Informacja o logowaniu jest bardzo interesujaca.

    > - Citi { wysyłane raz dziennie następnego dnia po przelewie i to za
    > 9.50 miesięcznie - wygląda to na żart jakowyś }

    Heh, o rany.

    > - Kredyt { wysyłane raz na tydzień, raz dziennie albo 'po zmianie
    > salda ale najwyżej raz dziennie }

    No, no, no, to jednak lepiej niz Citi. Ale to co najwyzej raz dziennie,
    to jakas skucha.

    > - PKO BP { saldo wysyłane rano następnego dnia po dniu w którym były
    > zmiany }

    Ktos juz pisal o tym kfiatku.

    > - Raiffeisen { saldo wysyłane codziennie rano }

    Codziennie to za czesto. Zreszta jesli moga codziennie, to moze lepiej
    po zmianie salda? Nie dostaje z Inteligo wiecej niz kilkanascie SMSow
    miesiecznie (ale musze przyznac, ze bardzo rzadko uzywam ichnej karty).

    > Jeśli te informacje są uptodate, to jakieś cechy zbliżone do inteligo
    > pokazuje tylko BPH ale niestety nie informuje o udanych przelewach i o
    > wpływach na konto (informuje za to o logowaniach do serwisu, czego
    > inteligo nie ma)

    Kurka, w kazdym czegos brakuje (a w wiekszosci prawie wszystkiego ;-) ).

    Bartol