    From: Michal <m...@n...org>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Shiti nie chce mnie zwolnia z op3aty rocznej cze?a III
    Date: Wed, 26 Aug 2009 23:21:57 +0200

    Mithos pisze:

    > Ten monitoring to fikcja. Do mnie dzwonili raz jak kupowałem kiedyś
    > laptopa. Jak nagle zapłaciłem za hotel 2,6k PLN w mieście, w którym
    > nigdy nie byłem to nikt nie zadzwonił.

    Każdy ma swoje doświadczenia. Prawdę mówiąc- przykra sprawa gdyby tak
    dzwonili za granicą jak coś kupujesz a nie daj Bóg jeszcze masz telefon
    wyłączony... Ja zawsze uprzedzam Citiphone gdzie wyjeżdżam i proszę o
    złagodzenie nadzoru.

    > Co do limitu elastyczność jest tragiczna (moim zdaniem). Chcąc uzyskać
    > wyższy limit przechodziłem koszmarną drogę (umowa o pracę czas
    > nieokreślony, zarobki powiedzmy powyżej średniej, idealna historia
    > kredytowa, obrót na karcie ponad 2k PLN miesięcznie itp. itd.), bo po
    > prostu bank limitu podnieść nie chciał podczas gdy inne banki oferowały
    > limity kilka (a może i kilkanaście) razy wyższe pomimo, że mnie
    > całkowicie nie znały.

    I tutaj znów każdy ma swoje doświadczenia. Dyspozycja podniesienia
    limitu i po 3ch dniach limit wyższy.

    > Citi jest elastyczne jedynie w przypadku zwalniania z opłat rocznych. No
    > i podobno gładko zwracają środki wynikające z nieuprawnionego użycia
    > karty (nie przerabiałem).

    "Gładko" robią tez kilka innych spraw, zupełnie niemożliwych
    gdzieindziej. Np zamiana typu karty po jednym telefonie, bezpłatne
    duplikaty.

    Ciekawą funkcją są bezprowizyjne przelewy za rachunki. Mnie się przydaje
    bo pozwala wszystkie płatnosci skomasować w jednym miejscu (na karcie
    Citi) i potem raz w miesiącu spłacać z oprocentowanego konta.

    > Swojego czasu z KK Citi BP byłem bardzo zadowolony. Zarobiłem na tej
    > karcie kilkaset PLN.

    Ciekawe co będzie z Paybackiem.

    --
    Michał