  • Data: 2009-08-27 04:33:28
    Temat: Re: Shiti nie chce mnie zwolnia z op3aty rocznej cze?a III
    Od: "Damian" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ten monitoring to fikcja. Do mnie dzwonili raz jak kupowałem kiedyś
    > laptopa. Jak nagle zapłaciłem za hotel 2,6k PLN w mieście, w którym nigdy
    > nie byłem to nikt nie zadzwonił.

    a do mnie nawet zadzwonili upewnic sie , ze w nocy placilem ok 100zl za
    domene (jakis egzotyczny operator), oczywiscie w dzien dzwonili

    > Na grupie jest kuriozalny (ale prawdziwy) pogląd, że jeśli chce się coś od
    > Citi uzyskać to nie należy o to prosić.

    dokladnie, wystarczy uzywac

    a ze inni daja wieksze limity, tez sie zgadzam bo tak mam, co nie zmienia
    faktu, ze mam dobre
    zdanie o kk w citi - zreszta nawet nie wypada miec karty jednego banku, z
    czystego bezpieczenstwa