  • Data: 2009-08-23 20:11:35
    Temat: Re: Shiti nie chce mnie zwolnić z opłaty rocznej.
    Od: "MarekZ" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "szczurwa" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    news:89a2d6a7-8a6d-43b2-8e33-4c281466f73c@l5g2000yqo
    .googlegroups.com...

    > Citi-Prestiż, Marku, my, wyznawcy karty Tesco, mamy w miejscu, gdzie
    > plecy tracą swą szlachetną nazwę, prawda ?

    No baaaaa. :)

    Czy wiesz, że ci od tej różowej karty z kwiatkiem nie oddzwonli do mnie?
    Miało być do 24 godzin, a już chyba ze 4 dni minęły. Nieźle jak na początek.
    Chyba że to jakaś wczesna beta wersja serwisu jeszcze i on nie działa tak
    naprawdę, bo na grupie też jakoś temat zmarł.

    Co do Miles&More, to ja mam też normalną kartę członkowską tego programu,
    zastanawiam się czy możliwy byłby transfer mil z karty Citi? Chyba byłby
    możliwy, nie? Może to jest jakieś rozwiązanie?