  • Data: 2002-05-30 04:25:33
    Temat: Re: Sie dostalo Balcerkowi ;)
    Od: k...@i...pl (Roman k.) szukaj wiadomości tego autora

    From: "Mariusz Mroczkowski"
    <M...@p...f128.n480.z2.fidonet.org>

    > Stopa kredytów nie zależy wprost od stóp w NBP, ale od udzielonych
    "złych
    > kredytów", a ilość ich wzrasta proporcjonalnie do korupcji i
    bezrobocia, -

    Wierzysz w to? Bo ja ani trochę. Banki po prostu korzystają z sytuacji
    i nabijają kabzę. Dlaczegóż to w miarę rozwoju systemów bankowych i
    coraz wymyślniejszych wzajemnych zabezpieczeń miałaby lawinowo
    wzrastać ilość złych kredytów i co to ma mieć wspólnego z korupcją
    (czyżby korumpujący zaciągali kredyty na łapówki?) Dlaczego żaden bank
    nie poda danych o udzielonych przez siebie złych kredytach?? Bo by się
    ośmieszył.

    Przypomina mi to dawne tłumaczenie dyrektora fabryki akumulatorów, że
    ich produkty są wspaniale, a psują się nieustannie dlatego, że klienci
    nie potrafią ich używać.

    Pozdrowienia
    Roman K.

    Internetowa baza prawna: 10 tys. ujednoliconych aktow prawnych...
    >>> http://link.interia.pl/f15dc