  • Data: 2009-09-03 19:28:56
    Temat: Re: Silver silver
    Od: fatso <f...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    george wrote:
    > "marfi" <marfi @bb.onet.pl> wrote in message

    > whatever... *
    >
    > *- muzeum nie płaci za wystawione przedmioty żadnych kosztów dzierżawy oraz
    > nie "zabezpiecza" eksponantow przez możliwą kradzieżą.

    Chcialem oddac we depozyt DARMO ale to sprawa zamknieta.
    Glupiec polski na cos takiego nie zasluguje, patrz tekst wyzej.

    Co do "papierowego zlota" kolegi to musze zrobic smutne wyznanie.
    jak pisalem, kupilem 2200 jednostek papierowego srebra na LSE(tzw PHAG-PHSP)
    po Ł 8.63 a sprzedalem ze strata ok 30 penow na jednostce. Po prostu gdy
    ja kupilem
    w polowie maja to jak na zlosc papier spadl i ja juz zniesc tego nie
    moglem. Dzisiaj jego cena jest Ł 9.55 za jednostke,
    powiedzmy ze moglem zarobic Ł2000 albo ok, 10 tys zl a nie zarobilem.
    No coz, biednemu wiatr zawsze w oczy.

    fatso

    NB. patrzcie koledzy jak mozna byc glupim:
    http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&rd=1
    &item=110427565754&ssPageName=STRK:MESE:IT#ht_537wt_
    960

    chcialem imperialne srebra oddac za jedne 20 tys zl!

    One na Boze Narodzenie beda warte tyle jako zlom sam.

    Chyba wycofam