eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiSkąd mamy mieć pewność, że dzwonią do nas z banku ?Re: Skąd mamy mieć pewność, że dzwonią do nas z banku ?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: "Chlorek potasu" <3...@3...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Skąd mamy mieć pewność, że dzwonią do nas z banku ?
    Date: Mon, 2 Aug 2010 10:26:51 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 31
    Message-ID: <i35vgk$loq$1@news.onet.pl>
    References: <i35d9f$suc$1@node2.news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: ip-5-68.gemini.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1280737620 22298 193.25.5.68 (2 Aug 2010 08:27:00 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 2 Aug 2010 08:27:00 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <i35d9f$suc$1@node2.news.atman.pl>
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8089.726
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8089.726
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:533118
    [ ukryj nagłówki ]

    "Jannkol" <u...@s...pl> wrote in message
    news:i35d9f$suc$1@node2.news.atman.pl...
    > Witam.
    > Skąd mamy mieć pewność, że dzwonią do nas z banku ?
    > Jeśli korzystacie z usług bankowych nie tylko w oddziale, ale i zdalnie,
    > to pewnie nieraz
    > zastanawialiście się nad tym, czy dane i informacje przekazywane przez
    > internet i telefon są
    > bezpieczne.
    > http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,8202756,Skad_mam
    y_miec_pewnosc__ze_dzwonia_do_nas_z_banku.html
    >

    Większe instytucje wynajmują zwykle niezależne CallCenter, które otrzymują
    od zleceniodawcy (banku, instytucji ubezpieczeniowych) numery telefoniczne
    do wydzwonienia. Baza danych wraca do zleceniodawcy ze statusami rozmowy
    (klient zdecydowany, dzwonić innym razem itd). I wbrew pozorom CallCenter
    nie jest związane z bankiem, dziś agent sprzedaje usługi bankowe, jutro
    wycieczki do Egiptu.

    przykład:
    http://www.ipt.com.pl/tresc/3/call_center_ipt_odpowi
    adamy_za_ciebie

    http://www.ccp.com.pl/CallCenterPoland/pl/Oferta/

    Agent z CallCenter odbierający rozmowę ma Wasze dane ponieważ CallCenter za
    pośrednictwem WebService łączy się baza danych banku i pobiera Imię,
    Nazwisko, Adres i inne.

    --
    Jarek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1