    From: Marek Madej <m...@w...interia.i-to.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Skad najszybciej przelac pieniadze do mBanku?
    Date: Thu, 17 Jun 2004 23:31:38 +0200

    Jarosław Lech napisał(a):

    > No, polegaj na słowie Krystka, to Zabłocki się odezwie. Krystku, I
    > sesja Elixiru odbywa się rano. Nie pamiętam godziny, ale coś między 8.00
    > a 9.00.

    Sesja łamana jest IMHO o 9:00

    > Żeby się na nią załapać, zlecenie w którymkolwiek z banków
    > należy złożyć pewnie nie później niż do 8.00 (w mBanku bodzjże do 7.00),

    W mBanku chyba do 5:50 :)

    > więc Twoje "odpowiendnio wcześniej przed 13-tą" jest, delikatnie
    > mówiąc - cholernie niedokładne.

    Dokładnie ;-)

    Moja rada: udać się do oddziału banku BGŻ wdrożonego do CSI (Centralnego
    Systemu Informatycznego). Z moich obserwacji wynika, że złożenie
    dyspozycji przelewu nawet 10 minut przed godziną łamania sesji powoduje,
    że pieniążki zostaną wysłane właśnie najbliższą sesją. Nie wiem, czy tak
    będzie na 100%, ale - jeśli miałbym spróbować, to na pewno tam ;-) Można
    też zapytać (nawet teraz) na 0801123456 - powinni wiedzieć, czy to się
    uda (w moim odczuciu pracownicy CallCenter są w miarę kompetentni ;-))

    Pozdrawiam,

    Marek