  • Data: 2006-02-16 20:46:39
    Temat: Re: Skandia czy SFI
    Od: "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@a-to-tez-wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "gornik" <g...@g...w.pl> napisał w wiadomości
    news:vtc8v11ctqt63mlothdjb8alh4mv501sq0@4ax.com...

    > "Nic nie grozi" rozumiem jako kwestię zdrowia/życia, bo jeśli chodzi o
    > kwestie zabezpieczenia finansowego, to zdecydowanie lepsze jest SFI, gdzie
    > w każdym momencie możesz wyciągnąć dowolną ilość pieniędzy bez żadnych
    > kosztów.

    Witam
    Wydaje mi sie ze zapomniales iz ze Skandii mozesz wyciagnac czesc pieniedzy
    (do wysokosci sumy wplaconych skladek)bez podatku belkowego mimo ze masz
    zyski-w ten sposob podatek pracuje do konca trwania programu dla Ciebie (
    nie znalazlem nic na ten temat w ofercie SFI)
    Poza tym jesli zmieniasz fundusze miedzy soba ale te fundusze naleza do
    roznych towarzystw inwestycyjnych ktore zarzadzaja funduszami to placisz
    belkowe w SFI a w Skandii nie.W SFI znalazlem tylko i to w regulaminie ze
    nie pobieraja oplat i belkowego tylko gdy zmieniasz fundusze nalezace do
    jednego towarzystwa.
    Choc na pewno zaleta SFI jest to jesli chcesz dlugo oszczedzac w jednym
    funduszu( funduszach) nie zmieniajac wogole skladu swego portfela - wtedy
    SFI jest tansze.

    Pozdrawiam
    Przemek Kopta