    From: "roythekid" <r...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Skandia czy SFI
    Date: Tue, 21 Feb 2006 10:05:03 +0100

    Użytkownik "gornik" <g...@g...w.pl> napisał w wiadomości
    news:f2kgv1lkb60deb7bac53a3qmioi3jr4ije@4ax.com...
    > Jeśli przez to rozumiesz nieoprocentowany rachunek, na którym lądują
    > pieniądze w przypadku gdy zlikwidują jakiś fundusz a ja nie dam nowej
    > dyspozycji, to mam. Nic innego nie mam.

    Rachunek wolnych aktywów to nie rachunek "nieoprocentowany" ani taki na
    którym "lądują pieniądze w przypadku gdy zlikwidują jakiś fundusz" - jest to
    rachunek inwestycyjny, który pracuje tak samo, jak regularny, jednak jego
    aktywa są dostępny w każdej chwili.
    Dodatkowo już nie ma czegoś takiego, że jeśli jakiś fundusz wypada z Twojego
    portfela. to aktywa z niego trafiają na rachunek nieoprocentowany. Aktywa
    wtedy są rozdysponowane na resztę składników portfela w odpowiednich
    proporcjach.

    > Zweryfikowane - niestety nic w moim nie zmienili od startu :-(
    > --

    Z wcześniejszego fragmentu wypowiedzi obawiam się mimo wszystko, że jednak
    nie zweryfikowałeś swojego starego programu. Jednak już nie musisz, bo
    znalazłeś przecież nowe rozwiązanie spełniające Twoje potrzeby i w dodatku
    za darmo.

    Pozdrawiam,

    Radosław Radomski