  • Data: 2002-10-17 20:19:40
    Temat: Re: Skandia-jak zrezygnować?
    Od: "OMS Diver" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Piszę do Was pierwszy raz... mam problem.
    > Od roku ubezpieczam się w Skandii (Ubezpieczenia na Życie z Funduszami
    > Inwestycyjnymi Multiportfel R). Miesięcznie wpłacam 200 zł. Ponieważ
    > sytuacja życiowa nie pozwala mi na kontynuowanie umowy, chciałabym ją
    > rozwiązać.
    > Czy wie ktoś może, jak wyglądają procedury i... najważniejsze... ile się
    na
    > tym traci?
    Nie wiem dokladnie jak jest w Skandii, ale w wiekszości towarzystw
    ubezpieczeniowych wartość polisy w ciagu pierwszych dwóch lat wynosi 0 co
    oznacza, że jesli zrwiesz, rozwiążesz umowę po roku opłacania składek to
    możesz się pożegnać z wszystkimi wpłaconymi pieniedzmi. Na przyszłość uwaga.
    Nigdy, powtarzam nigdy, nie kupuj ubezpieczenia na zycie z funduszem
    inwestycyjnym obojetnie co nie powie Ci agent. Wyjatek może stanowić
    sytuacja, kiedy jesteś pracownikiem firmy. Co do rozwiazania umowy to
    najprościej po prostu przestać placić składki. Jesli chcesz to zrobić w
    sposób oficjalny to poczytaj OWU, które powinnaś otrzymać razem z polisą.

    OMS Diver