  • Data: 2002-10-18 15:02:18
    Temat: Re: Skandia-jak zrezygnować?
    Od: Artur Alinowski <A...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Paweł wrote:

    > zgadza się, i jeszcze pewnie ich fachowcy byliby skłonni Cię przekonywać że
    > przecież na to musisz patrzyć w perspektywie 20-30 lat

    Oczywiście, ładne słupki, wykresiki, xls-y.

    > tyle że jak mam optymistycznie patrzyć 30 lat do przodu jesli już po 6
    > latach widzę że "jestem w plecy"

    I to bez uwzględniania opłat defaultowych która zgodnie z umową należą
    się TU jak psu zupa w sobotę. Niezależnie od tego czy pieniądze klienta
    zarabiają na siebie, czy też rozpływają się jak sen jaki złoty.

    > gdybym przez te 6 lat posiadał zwykłe ubezpieczenie a część inwestycyjną
    > poprostu odkładał na jakimkolwiek koncie to miałbym więcej - dlatego wciaż
    > nie mogę zrozumieć dlaczego pobierają oni słone opłaty za zarządzanie
    > inwestycjami - może pora na taki produkt, w którym opłata dla funduszu
    > będzie ściśle związana z osiąganymi efektami ?

    Byłoby fajnie, tylko z czego by doradcy inwestycyjni wzięli forsę na
    pokrycie strat. ;-)

    > dla mnie szczytem bezczelności jest pobieranie opłat za inwestycje które
    > przyniosły mi w sumie straty, dlatego wypisuję się i to pomimo tego że na
    > szczęscie sytuacja póki co mnie do tego nie zmusza

    Mnie też w sumie nie, bo poradziłbym sobie i bez tego, ale jak juz się
    zaiteresowałem stanem moich aktywów, to doszedłem do tego samego wniosku
    co ostatni rycerz z dowcipu o trzech rycerzach i smoku. "Tu się nie ma
    co zastanawiać, tu trzeba spie...alać" ;-))

    Pozdrowienia
    --

    FROM: Artur Alinowski
    HOME: a...@f...polbox.pl