  • Data: 2009-12-14 16:20:49
    Temat: Re: Skimming - okradają bank a cierpi klient
    Od: Michal_Ko <m...@n...org> szukaj wiadomości tego autora

    MarekZ pisze:
    > Użytkownik "Michal_Ko" <m...@n...org> napisał w wiadomości grup
    ..

    > Chciałem przekazać to, że samo posiadanie środków na rachunku
    > niepowiązanym z kartą ale w tym samym banku nie jest wystarczającym
    > zabezpieczeniem tych środków w przypadku nadużycia na karcie.

    No, to jasne :) Tak sądziłem.

    > Miałem na
    > myśli ror z kredytem odnawialnym, ale teraz w sumie widzę, że niewiele
    > to z punktu widzenia klienta zmienia i przykład nie był dobrze dobrany.

    Oni chyba nie używali żadnego KO, z tego co piszą. Tak to by gość
    wspomniał, że wpadli dodatkowo w debet.
    Ja w sumie też nie korzystam z żadnego kredytu odnawialnego a gdybym
    miał to robić, to absolutnie nie na rachunku podpiętym do karty...

    > Lepszy byłby już przykład kiedy w ogóle nie ma blokady (lub zdąży ona
    > wygasnąć) i przychodzi od razu obciążenie.

    No na taką sytuację to już w ogóle nic nie da się poradzić :D Ale wtedy
    i reklamacja łatwiejsza- z bankomatu raczej rozliczenie bez blokad
    autoryzacyjnych nie ma prawa się pojawić (a może się mylę?)

    --
    Michał