  • Data: 2009-12-14 18:42:09
    Temat: Re: Skimming - okradają bank a cierpi klient
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    RudeBoy wrote:
    > W poniższym linku opis sytuacji jaka przydarzyła się mi i mojej żonie.
    > Polecam, przeczytajcie bo może to Was uchronić przed podobną sytuacją.
    >
    > http://skimming.mwds.pl
    >
    > pozdrawiam
    > RudeBoy

    Ile razy jeszcze trzeba jeszcze głośno powtórzyć, że kasy nie trzyma się
    tam gdzie się ma karty.

    1. Kasa na jednym koncie

    2. Karta debetowa "w razie koniecznosci" do wypłaty drobnej
    nieprzewidzianej gotówki na innym koncie z limitami takimi jakie są
    potrzebne do nieprzewidzianej wypłaty gotówki. Czyli najwyzej na bilet
    do kina.

    3. Kase przewidzianą nie wypłaca się w bankomatach.

    4. zakupy robi sie kartami kredytowymi z dobrego banku.