    From: maruda <r...@n...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Skimming reklamacja .
    Date: Sun, 27 Sep 2009 08:26:44 +0200

    witek pisze:

    > Ale my ciagle o tym samym.
    > Będzie pozytywna. Za dwa miesiące. Do tego czasu zamiast zablokowanego
    > limitu na karcie kredytowej, bedziesz miał zablokowaną własną kasę.

    > Ale przed sądem w razie czego przeciwko bankowi jestem wstanie wykazać,
    > ze to nie mój podpis. natomiast tego, że to nie ja wprowadziłem pin nie
    > jestem wstanie.

    Czy przypadkiem nie jest odwrotnie?
    Czy to nie bank powinien udowodnić, że to Ty dokonałeś transakcji, za
    którą Cię chce obciążyć?
    (Udowodnić może np. zapisem wideo, który jest przy każdej kasie w
    supermarkecie)
    ... oczywiście o ile w regulaminie nie ma zapisu, że "operacje z użyciem
    PIN uważa się za wykonane przez właściciela karty" - takie zapisy moim
    zdaniem dyskwalifikują kartę.

    BTW - ponawiam apel do właścicieli stronek/portali karcianych:
    wprowadźcie to proszę jako kryterium przy wyborze karty.

    --
    Tnx. Pzdr. Ten Maruda.