  • Data: 2009-09-27 10:37:57
    Temat: Re: Skimming reklamacja .
    Od: maruda <r...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    Mithos pisze:

    > Takie zapisy (lub podobne) są w każdym regulaminie,

    Nieprawda. Nie w każdym. Przeanalizowałeś WSZYSTKIE regulaminy? Ile ich
    tak naprawdę dokładnie przeczytałeś? Kłamiesz i to publicznie! Domagam
    się, abyś to odwołał.
    Radziłbym większą powściągliwość w używaniu kwantyfikatorów.

    bo inaczej
    > uniemożliwiłoby to korzystanie z karty. Podobnie jest przy transakcjach
    > na odległość.

    No popatrz - a moja nie ma, a da się korzystać! ;) Obalenie przez
    kontrprzykład.

    > PIN zna tylko jej posiadacz, jeśli pozna go inna osoba to może to
    > nastąpić na skutek :
    > - ujawnienia PIN przez posiadacza karty lub
    > - podpatrzenia PIN przez osobę trzecią wtedy gdy posiadacz karty nie
    > dochował należytej staranności.

    Spróbuj "dochować należytej staranności" i nie ujawnić PINa wklepując go
    w kasie supermarketu (zapis wideo, do którego ma dostęp
    byle-ochroniarz), na nieprzysłonięty PINpad, mając jedną rękę zajętą.

    > A jeszcze kwestia różnych pseduo ubezpieczeń : w większości jest zapis,
    > że nie obejmują one transakcji autoryzowanych PINem. Kuriozalne w
    > przypadku kart, które podobno mogą być autoryzowane tylko w ten sposób.

    Wszelkie ubezpieczenia, to czysta ściema. Gdyby ubezpieczenie było
    korzystne dla ubezpieczonego, to TU poszłyby z torbami. To elementarna
    logika.

    --
    Tnx. Pzdr. Ten Maruda.