  • Data: 2009-09-15 08:55:09
    Temat: Re: Skimming sie chyba znudził - wyrwany bankomat w Wawie
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    darnok <d...@a...spam.ch> writes:

    > http://miasta.gazeta.pl/warszawa/1,34905,7039501,Zna
    lezli_na_polu_bankomat_pelen_pieniedzy.html

    > "Straż miejska znalazła na ulicy Chudoby na Białołęce wyrwany ze
    > ściany bankomat - informuje serwis zyciewarszawy.pl.
    >
    > Bankomat jest pełen pieniędzy. Prawdopodobnie wyrwano go samochodem ze
    > ściany budynku przy ulicy Załuskiego. Bankomatu pilnują strażnicy
    > miejscy."
    >
    > Fajnie wyglada na zdjeciu ten bankomat eCardu przwrocony. Ciekawe
    > czemu nie dali rady go zabrac. Widac ze chlopaki finezją juz nie
    > grzeszą :-)

    Zdjecie pochodzi z zupelnie innej proby kradziezy bankomatu z innego miasta:

    http://miasta.gazeta.pl/wroclaw/1,35768,6010645,Ukra
    dli_bankomat_i_wiezli_go_na_wozku_przez_miasto.html

    Poza tym w Warszawie nie ma ulicy Załuskiego. Są ulice "Braci
    Załuskich", "Załuski" i "Zaruskiego", wszystkie co najmniej 10
    kilometrów od ulicy Chudoby.

    O, tu jest i właściwe zdjęcie, i poprawna nazwa ulicy: "Zaułek".
    http://www.zyciewarszawy.pl/artykul/1,401711_Bankoma
    t_na_polu.html

    No jak głuchy telefon po prostu, ja nie wiem, jak się kopiuje z
    portalu konkurencyjnej gazety (i podaje takie źródło), to się to chyba
    robi myszką, a nie ze słuchu? Zaułek->Załuskiego?

    A bankomat był Euronetu przy sklepie Marcpol.

    MJ