  • Data: 2009-06-27 21:12:32
    Temat: Re: Sklep & rozliczenia transakcji kartowych
    Od: Jooseff <g...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 27-06-2009 o 13:18:34 Valdi.Pavlack <V...@p...nospam.pl>
    napisał(a):

    > Jak w przyszłości będziesz je przeglądał to pamiętaj o takim jednym
    > Valdim z
    > grupy, którego bardzo ciekawi ile teraz firmy kasują za każdą transakcję
    > :)

    Zależy od obrotów. Od 1,6% do 3%. Tak średnio.

    > każdej

    Polcard - 0,6 PLN od transakcji.

    > Wow... ale co to ma na celu. Rozumiem stała opłata za każdą transakcję
    > (bez
    > potrącania dodatkowego % od jej wartości) do jakiejś tam kwoty, ale to...
    > Dziwne.

    Nie dziwne. 60 groszy od transakcji 20 złotowej to 3%. od
    dziesięciozłotowej to już 6% :)
    Z reguły jest to np. 1,9% nie mniej niż 0,6 PLN.
    Zdarza się również dodatkowa opłata per klick za maestro.

    Opłata stała za terminal od 10 - 200zł.

    U wszystkich ekłajerów podobnie to wygląda. Tylko w przypadku Polcardu
    wchodzi w grę wyżej opisane nie mniej niż 0,6 PLN.

    --
    Pozdrowienia,
    Jooseff