  • Data: 2011-06-06 07:35:13
    Temat: Re: Skoro mBank odpada, to co jest innego?
    Od: "Włodziu" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "JWW" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:ishs1b$una$1@news.onet.pl...

    > lol. Tracing twoich postów prowadzi do serwera milenum wieć kto tu muwi o

    ^^^^^
    > konkurencji. Naucz się czytac po Polsku

    Kolego naucz się pisać po polsku, bo tam u was w VW banku to chyba
    analfabetów i idiotów w zatrudniają.

    Jak byś rzeczywiście umiał sprawdzić adres IP to byś wiedział, że piszę z
    firmy informatycznej niemającej nic wspólnego ani z Millenium ani z innym
    bankiem.
    Poza tym pokaz mi jednego mojego posta w którym zachwalam Millenium. A teraz
    przejrzyj swoje (choćby pod nickiem JWW, choćby z ostatnich 3 dni) i pokaż
    mi chociaż jeden w którym nie piszesz czegoś o VW !!

    P.S. Jak chcesz to podaj mi na PW kontakt do siebie to umówię Cię moim
    synkiem (ma 7 lat) i on Cię nauczy jak się sprawdza IP!!