  • Data: 2011-06-08 11:02:56
    Temat: Re: Skoro mBank odpada, to co jest innego?
    Od: Mateusz Papiernik <m...@m...net> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-06-07 10:39, Marx pisze:
    > ok, wpłać kasę wpłatomatem bez karty to pogadamy

    Od 9 lat uzywam mBanku i ani razu nie uzylem wplatomatu... ale fakt, to
    jest argument. Chociaz nie pasuje mi to ani do strategii konta
    podstawowego, ani backupowego. Dlaczego?

    1) Jezeli uzywasz rachunku jako na tyle podstawowego, ze musisz na niego
    wplacac pieniadze we wplatomacie, to nie wiem jakim cudem mozna nie
    wyrobic 100zl obrotu na karcie.

    2) Jezeli uzywasz rachunku jako backupu, ktory lezy odlogiem przez
    wiekszosc czasu, to zasilalbym je przelewem z podstawowego rachunku, a
    nie szukal po calym miescie wplatomatu tylko na te okazje.

    --
    Mateusz Papiernik
    m...@m...net, http://www.maticomp.net