  • Data: 2012-07-07 10:58:03
    Temat: Re: Sky Club i zwrot kasy
    Od: Michal Pl <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu sobota, 7 lipca 2012 06:48:47 UTC+2 użytkownik disnej napisał:
> [...]
    było 180 dni. (a na niektórych kartach to i więcej xD)

    > Z tym że niektóre banki zezwalaja reklamowac transakcje do 30dni po wyslaniu
    wyciagu (mbank), do 15 dni (getin online) a w niektorych jest to limit narzucony
    przez MC/VISA (Citi) (ponad 120 dni chyba, to zalezy jeszcze chyba od typu
    transakcji).

    > Na Forum Mbanku ktos sie wypowiadal ze po 30 dniach nie przyjeli mu chargebacka.

    Tylko, że z tego wynika, że zgłaszał bład w wyciągu (tak to chciał zrobić
    konsultant). Procedura ChargeBack nie jest procedurą banku, lecz wystawcy karty. Bank
    jest tylko pośrednikiem, a decyzję co do zwrotu podejmuje MC/Visa i on decyduje ile
    dni (dla MC 180dni).

    Mi Getinonline napisał 09.05.2011:
    "że w Getinonline procedura ta jest realizowana maksymalnie w ciągu 180 dni od daty
    zgłoszenia."