  • Data: 2007-08-17 20:34:30
    Temat: Re: Skype obcišża w obcej walucie?
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info> szukaj wiadomości tego autora

    Jarek Andrzejewski pisze:
    > Ostanio kupiłem sobie "skype out" za całe 46 zł (40 + 15%
    > luksemburskiego VAT), ale KK mi obciążyli na 47,19 zł.
    > Obciążenie jest w złotych,a nie w innej walucie, więc odpada teoria
    > przeliczania "po kursie MC".
    >
    > KK to MasterCard z Millenium.

    Bardzo dziwne. Skoro widzisz w historii karty obciążenie w PLN i w
    dodatku innej kwocie niż 46 PLN, ja bym zaczął od reklamacji w Skype.
    Millennium ani Mastercard nie przeliczają obciążenia, które nadchodzi w
    PLN. Nawet z zagranicy. :-)
    (chociaż warto pamiętać niektóre banki przeliczały/przeliczają nadal PLN
    na PLN przez USD/EUR jeżeli transakcja była wykonana za granicą - ale
    było to zgodne z regulaminem :-)

    Zrozumiałbym jeszcze, żeby faktycznie obciążyli w innej walucie np. EUR
    a te 46 PLN podawali jedynie jako równowartość w PLN tej faktycznej
    kwoty w EUR. Ale tego nie rozumiem...