eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiSłowa Marii Wiśniewskiej [Euroelixir w Pekao, PR News]Re: Słowa Marii Wiśniewskiej [Euroelixir w Pekao, PR News]
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Słowa Marii Wiśniewskiej [Euroelixir w Pekao, PR News]
    Date: Sun, 31 Jul 2005 17:47:00 +0200
    Organization: news.onet.pl
    Lines: 31
    Sender: m...@p...onet.pl@chello062179062042.chello.pl
    Message-ID: <dcirrp$bum$1@news.onet.pl>
    References: <dcb9ma$nkm$1@inews.gazeta.pl> <5...@n...onet.pl>
    <dccrtt$8b7$1@pippin.nask.net.pl> <dcfgqm$8gl$1@news.onet.pl>
    <dci1cc$qc8$1@nemesis.news.tpi.pl> <dci68j$60u$1@news.onet.pl>
    <dci6ru$9ld$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <42ece699$0$15466$f69f905@mamut2.aster.pl>
    NNTP-Posting-Host: chello062179062042.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1122824889 12246 62.179.62.42 (31 Jul 2005 15:48:09 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 31 Jul 2005 15:48:09 GMT
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2527
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2527
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:359410
    [ ukryj nagłówki ]

    trainer wrote:
    > no dobrze panowie, ale konkretnie, jakie będą objawy tego
    > rozniesienia? jakie symptomy widoczne dla szarego zjadacza chleba?
    > czy zrobią coś lepszego (w odpowiednich klasach produktów) od mBanku
    > czy od Inteligo, czy od e-pakietu Fortisa?

    Wychodzisz ze zlego zalozenia :) Licza sie zyski i tylko zyski ;) Po cholere
    sie meczyc, jak pozniej mozna zrobic akwizycje jedna czy druga? :)
    Po pierwsze - rynek korporacyjny. Po drugie koszty zmiany banku przez
    klientow detalicznych - jednak dalej liczy sie infrastruktura, a na
    zmniejszenie asymetrii informacyjnej wsrod klientow nie ma co liczyc - czyli
    zaczna lapac kolejnych klientow. Po trzecie efekt skali.
    Taki bank wyznacza warunki brzegowe konkurencji na rynku - poprzez swoja
    wielkosc.
    Zauwaz, ze lepsza oferta dla klienta rowna sie wieksze koszty dla banku.
    (mniejsza marza, wieksze wydatki na technologie, itp., itd). W dlugim
    okresie moze to byc skuteczna strategia, ale jeszcze nie w Polsce :)
    Najwazniejsze to zwrot z kapitalu i dywidenda. Nikt nie jest filantropem. A
    te mniejsze banki beda musialy sie baaardzo natrudzic, zeby przy gorszych
    dla nich warunkach, osiagnac lepsze wyniki.
    Jak jeszcze sie z PKO BP dogadaja i trzecim duzym graczem, to.... :)

    Oczywiscie nowa sytuacja nie przekresla, ze czytelnikom pbb bedzie gorzej.
    Wrecz przeciwnie. No ale to nie jest (jeszcze) jakis liczacy sie segment
    rynku.

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || http://PRnews.pl
    Banki, karty, konta oraz public relations.
    Zadbaj o swoje pieniądze!

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1