  • Data: 2010-01-11 11:50:30
    Temat: Re: Słowacki SAX -13%
    Od: " kc" <k...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    totus <t...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Ponoć, to dobre słowo. Ja też tak w mięsnym słyszałem.

    > Kiedy by był?

    Odpowiadasz pytaniami na pytania i to w sposób, jak gdybyś wszystko
    wiedział. Podziel się z nami naszą wiedzą, a nie odpytuj.
    Poczytałem sobie trochę, ot choćby to:
    http://www.spectator.sk/articles/view/37568/3/one_ye
    ar_with_euro_passes_troub
    lefree.html
    Ten sam język, co u nas, same sukcesy.
    A ja znalazłem tylko dwie korzyści z przystąpienia do eurozony: skorzystały
    ponadnarodowe korporacje i śłowacy mogą jeździć do Polski na tańsze zakupy.
    Chcesz przyjąć euro, po to, żebym musiał po chleb i bułki jeżdzić na
    Białoruś?

    kc