  • Data: 2008-09-26 11:17:04
    Temat: Re: Słyszeliście już o Lukas Banku ?
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Budzik"

    > zalezy od sposobu dostepu. Przykładowo w wielu bankach loginu nie
    > zmienisz,
    > swojego imienia i nazwiska czy nmeru pesel tez nie. A to juz moze
    > wystarczyc do wlamania.

    i dlatego jedynym sposobem dostępu jest u mnie internet - telefoniczny
    dostęp
    mam zawsze zablokowany.
    Tu nie podali sposobu kradzieży, ale w porządnym systemie dostępu są
    logi,
    ktore można sobie sprawdzić i operacje wykonane zdalnie przeze mnie są
    pokazywane inaczej niż przelew wykonany przez pracownika banku.
    Widać nawet kiedy kto się loguje do rachunku np. w solo (Nordea)
    *** blad ***