  • Data: 2008-09-26 20:54:04
    Temat: Re: Słyszeliściejuż o Lukas Banku ?
    Od: "A" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Lukas napisał klientowi że nie zamierza oddawać pieniędzy
    > bo "do jego (pracownika) obowiązków pracowniczych nie należało
    > popełnianie przestępstw polegających na włamywaniu się do sieci
    > bankowości elektronicznej.".

    Czytałem komentarze i dziwne, że nikt nie patrzy na to bandyckie wyjaśnienie
    tylko budujecie bzurne teorie o sprzątaczce i kiblu. Za 2-3 miechy takie
    banki byc może będą pierwsze padać.

    Po AIG już bank Fortis ma kłopoty więc taki Lukas przy nim to gówniarz do
    odstrzału w pierwszej kolejności.

    Po takiej informacji już jutro by mnie w tym banku nie było ( mają już kłpoty
    skoro takie tłumaczenie stosują).

    Zaczynam się bać. I nie chodzi tu tylko o Lukas bank.

    A.