  • Data: 2008-09-26 10:53:53
    Temat: Re: Słyszeli?cie już o Lukas Banku ?
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Pracownik przy okazji jakiejkolwiek operacji prosi klienta o podanie
    > hasła jednorazowego, które nei jest potrzebne do operacji jaką
    > aktualnie wykonuje. Po rozmowie z klientem loguje się jako on i
    > wykonuje operację.

    Nie jest to takie proste bo do zalogowania też potrzebuje hasła a z hasłami
    jednorazowymi to też nie tak prosto jak piszesz. Do konkretnej operacji
    trzeba podać konkretne hasło z listy(system podaje że masz podać np 48
    hasło)a nie kolejen nioewykorzystane.
    Tak jest np w E-skok a w mbank sa hasła SMS więc jeszcze bezpieczniej.
    Ale ok bo wyjdę na obrońcę lukasa a wcale nim nie jestem- wiem tylko na
    przykładzie ionstytucji w której pracuję jak tendencyjne moga byc artykuły w
    prasie.
    Kilka miesięcy temu był kilkunastozdaniowy artyukuła z czego prawdziwe było
    jedno zdanie(nazwa firmy) reszta to bzdura.

    Krzysiek