  • Data: 2015-03-10 20:16:32
    Temat: Re: Smart lokata. Odradzam
    Od: b...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 10 marca 2015 18:40:45 UTC+1 użytkownik azot napisał:
    > Zanim zacznę to powiem , że ODRADZAM!
    >
    > Zjechały wszystkie banki z odsetkami za lokaty, więc "z braku laku"
    > wrzuciłem kase na smart lokatę. Pieniądze poszły wczoraj rano, ale do
    > dzisiejszego popołudnia ani widu ani słychu.
    > Dzwonię więc na ich infolinię. Pytam gdzie w ogóle mam miec założone
    > lokaty. W Smart banku, w BIZ banku czy w FM banku, bo nie za bardzo
    > wiem. Tym bardziej,że nie mogę się doczekać żadnego potwierdzenia. Pan
    > poklikał i stwierdził, że u niego lokaty widać jako założone wczoraj,
    > ale nie mogę dostac PDFa bo mają trudności techniczne.

> [...]

    Ten bank tak ma i warto trzymać się z daleka.
    Oto moja opinia sprzed miesiąca we wcześniejszej dyskusji na tym forum:
    https://groups.google.com/forum/#!topic/pl.biznes.ba
    nki/Vh7Bp_9zqeY

    "Po raz trzeci mam problemy z lokatami w FM. A to kiedyś konsultantka, po
    nieskutecznym namawianiu na odnowienie lokaty, sama uczyniła ją odnawialną, a to
    później środki nie wróciły w dniu zakończenia kolejnej lokaty lecz dopiero po
    interwencji, a ostatnio 10 kPLN wysłane na Lokatę Powitalną Smart - wyparowało.
    W tym ostatnim przypadku wniosek o lokatę został anulowany przez bank, rzekomo z
    powodu braku wpływu środków. Infolinia za pierwszym razem bez sprawdzania
    stwierdziła, że rachunek na który wysłałem środki nie służy do lokat (mimo, że bank
    zaakceptował wniosek i w mailu podał ten numer do przelewu), drugi raz stwierdziła że
    pomyłkowo zwrócono środki już dwukrotnie i PRZY OKAZJI (!) prosi by odesłać jeden
    przelew z powrotem. Czy to jest profesjonalne działanie?
    Oczywiście mój bank dziś przedstawił mi historię rachunku za luty i nie ma tam
    żadnego przelewu zwrotnego z zewnątrz. COK jest jak dziecko we mgle więc piszę
    oficjalną reklamację ze zwrotnym poświadczeniem odbioru i zarzekam się że już nigdy.
    Do trzech razy sztuka".

    A to opinia innego forumowicza:
    "https://groups.google.com/forum/#!topic/pl.biznes.b
    anki/zIj-PV6fo4s

    "> 29.12.2014 założyłem "SMART Lokate na powitanie" na miesiąc.
    Zapomniałem wspomnieć, że próbowałem (rano i wieczorem)
    wysłać im maila na adres zwrotny, jak sami informują:
    "W przypadku dodatkowych pytań prosimy skorzystać z funkcji "odpowiedz" w
    programie pocztowym [...]"
    Niestety i rano, i wieczorem dostałem to samo:
    "Dostarczenie do wymienionych adresatów lub grup nie powiodło się:
    FM Bank PBP S.A. (l...@f...pl)
    Nie można znaleźć wprowadzonego adresu e-mail. Sprawdź adres odbiorcy i
    spróbuj ponownie wysłać wiadomość. Jeśli problem będzie nadal występował,
    skontaktuj się z pomocą techniczną.
    Informacje diagnostyczne dla administratorów:
    Generowanie serwera: pbp-bank.pl
    l...@f...pl
    #550 5.1.1 RESOLVER.ADR.RecipNotFound; not found ##
    [...]"
    Co za gniot :) "

    I to jest właściwe podsumowanie.
    Dodatkowo potwierdzam: adres mailowy do kontaktu z bankiem podany w potwierdzeniu
    przyjęcia wniosku jest lipny i za każdym razem zwraca komunikat jak wyżej.