-
X-Received: by 10.140.104.174 with SMTP id a43mr538386qgf.2.1426014992189; Tue, 10
Mar 2015 12:16:32 -0700 (PDT)
X-Received: by 10.140.104.174 with SMTP id a43mr538386qgf.2.1426014992189; Tue, 10
Mar 2015 12:16:32 -0700 (PDT)
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!
hl2no6242012igb.0!news-out.google.com!db6ni44597igc.0!nntp.google.com!hl2no8969
746igb.0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
Newsgroups: pl.biznes.banki
Date: Tue, 10 Mar 2015 12:16:32 -0700 (PDT)
In-Reply-To: <mdnaas$3ks$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=82.177.230.58;
posting-account=hBlpZgoAAAACMPv11DpBpGdUeu3P9AxM
NNTP-Posting-Host: 82.177.230.58
References: <mdnaas$3ks$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <d...@g...com>
Subject: Re: Smart lokata. Odradzam
From: b...@o...pl
Injection-Date: Tue, 10 Mar 2015 19:16:32 +0000
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:611128
[ ukryj nagłówki ]W dniu wtorek, 10 marca 2015 18:40:45 UTC+1 użytkownik azot napisał:
> Zanim zacznę to powiem , że ODRADZAM!
>
> Zjechały wszystkie banki z odsetkami za lokaty, więc "z braku laku"
> wrzuciłem kase na smart lokatę. Pieniądze poszły wczoraj rano, ale do
> dzisiejszego popołudnia ani widu ani słychu.
> Dzwonię więc na ich infolinię. Pytam gdzie w ogóle mam miec założone
> lokaty. W Smart banku, w BIZ banku czy w FM banku, bo nie za bardzo
> wiem. Tym bardziej,że nie mogę się doczekać żadnego potwierdzenia. Pan
> poklikał i stwierdził, że u niego lokaty widać jako założone wczoraj,
> ale nie mogę dostac PDFa bo mają trudności techniczne.
>
> Czy ten "bank na korbkę " ma tak zawsze? Czy po prostu zwolnił się facet
> od tworzenia PDF-ów, bo za 1200 robił nie będzie.
>
> P.S. Oczywiście oczekiwanie na konsultanta 10 minut i śmieszna
> powtarzana ciągle formułka: "Obecnie na wszystkich liniach trwają
> konsultacje". Wnioskując po tempie posuwania się w kolejce to mają tam
> zapewne jednego konsultanta.
Ten bank tak ma i warto trzymać się z daleka.
Oto moja opinia sprzed miesiąca we wcześniejszej dyskusji na tym forum:
https://groups.google.com/forum/#!topic/pl.biznes.ba
nki/Vh7Bp_9zqeY
"Po raz trzeci mam problemy z lokatami w FM. A to kiedyś konsultantka, po
nieskutecznym namawianiu na odnowienie lokaty, sama uczyniła ją odnawialną, a to
później środki nie wróciły w dniu zakończenia kolejnej lokaty lecz dopiero po
interwencji, a ostatnio 10 kPLN wysłane na Lokatę Powitalną Smart - wyparowało.
W tym ostatnim przypadku wniosek o lokatę został anulowany przez bank, rzekomo z
powodu braku wpływu środków. Infolinia za pierwszym razem bez sprawdzania
stwierdziła, że rachunek na który wysłałem środki nie służy do lokat (mimo, że bank
zaakceptował wniosek i w mailu podał ten numer do przelewu), drugi raz stwierdziła że
pomyłkowo zwrócono środki już dwukrotnie i PRZY OKAZJI (!) prosi by odesłać jeden
przelew z powrotem. Czy to jest profesjonalne działanie?
Oczywiście mój bank dziś przedstawił mi historię rachunku za luty i nie ma tam
żadnego przelewu zwrotnego z zewnątrz. COK jest jak dziecko we mgle więc piszę
oficjalną reklamację ze zwrotnym poświadczeniem odbioru i zarzekam się że już nigdy.
Do trzech razy sztuka".
A to opinia innego forumowicza:
"https://groups.google.com/forum/#!topic/pl.biznes.b
anki/zIj-PV6fo4s
"> 29.12.2014 założyłem "SMART Lokate na powitanie" na miesiąc.
Zapomniałem wspomnieć, że próbowałem (rano i wieczorem)
wysłać im maila na adres zwrotny, jak sami informują:
"W przypadku dodatkowych pytań prosimy skorzystać z funkcji "odpowiedz" w
programie pocztowym [...]"
Niestety i rano, i wieczorem dostałem to samo:
"Dostarczenie do wymienionych adresatów lub grup nie powiodło się:
FM Bank PBP S.A. (l...@f...pl)
Nie można znaleźć wprowadzonego adresu e-mail. Sprawdź adres odbiorcy i
spróbuj ponownie wysłać wiadomość. Jeśli problem będzie nadal występował,
skontaktuj się z pomocą techniczną.
Informacje diagnostyczne dla administratorów:
Generowanie serwera: pbp-bank.pl
l...@f...pl
#550 5.1.1 RESOLVER.ADR.RecipNotFound; not found ##
[...]"
Co za gniot :) "
I to jest właściwe podsumowanie.
Dodatkowo potwierdzam: adres mailowy do kontaktu z bankiem podany w potwierdzeniu
przyjęcia wniosku jest lipny i za każdym razem zwraca komunikat jak wyżej.
Następne wpisy z tego wątku
- 11.03.15 12:24 wiatrak
- 12.03.15 08:45 wiatrak
- 12.03.15 13:56 m...@g...com
- 12.03.15 16:50 Eneuel Leszek Ciszewski
- 15.03.15 10:17 cef
- 15.03.15 23:31 Eneuel Leszek Ciszewski
- 16.03.15 17:21 cef
- 16.03.15 20:32 Eneuel Leszek Ciszewski
- 16.03.15 22:06 cef
- 18.03.15 16:26 Eneuel Leszek Ciszewski
Najnowsze wątki z tej grupy
- Velo częściowo ugiął się...
- że co?
- I po co było się tak ZAPIERAĆ? Mówiłem żeby proponować wcześniej UGODY FRANKOWE?
- Jak to kupić?
- Re: Obronią nas doskonale czołgi...
- Re: Obronią nas doskonale czołgi...
- Zabawny epizod z Santander Consumerem
- Zapamiętana karta w aplikacji
- Velo -- zgłoszenie incydentu
- Velo -- kradzież czy bałagan?...
- Velo bank nie odpuszcza?...
- Velo jak zwykle bredzi...
- Od setki do setki...
- Velo ostrzega przed sobą?
- Nest -- polecenie
Najnowsze wątki
- 2024-09-23 Velo częściowo ugiął się...
- 2024-09-22 że co?
- 2024-09-22 I po co było się tak ZAPIERAĆ? Mówiłem żeby proponować wcześniej UGODY FRANKOWE?
- 2024-09-20 Jak to kupić?
- 2024-09-17 Re: Obronią nas doskonale czołgi...
- 2024-09-17 Re: Obronią nas doskonale czołgi...
- 2024-09-12 Zabawny epizod z Santander Consumerem
- 2024-09-12 Zapamiętana karta w aplikacji
- 2024-09-11 Velo -- zgłoszenie incydentu
- 2024-09-10 Velo -- kradzież czy bałagan?...
- 2024-09-10 Velo bank nie odpuszcza?...
- 2024-09-05 Velo jak zwykle bredzi...
- 2024-09-01 Od setki do setki...
- 2024-08-30 Velo ostrzega przed sobą?
- 2024-08-29 Nest -- polecenie