eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiSmart lokata. OdradzamRe: Smart lokata. Odradzam
  • X-Received: by 10.140.104.174 with SMTP id a43mr538386qgf.2.1426014992189; Tue, 10
    Mar 2015 12:16:32 -0700 (PDT)
    X-Received: by 10.140.104.174 with SMTP id a43mr538386qgf.2.1426014992189; Tue, 10
    Mar 2015 12:16:32 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!
    hl2no6242012igb.0!news-out.google.com!db6ni44597igc.0!nntp.google.com!hl2no8969
    746igb.0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Tue, 10 Mar 2015 12:16:32 -0700 (PDT)
    In-Reply-To: <mdnaas$3ks$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=82.177.230.58;
    posting-account=hBlpZgoAAAACMPv11DpBpGdUeu3P9AxM
    NNTP-Posting-Host: 82.177.230.58
    References: <mdnaas$3ks$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <d...@g...com>
    Subject: Re: Smart lokata. Odradzam
    From: b...@o...pl
    Injection-Date: Tue, 10 Mar 2015 19:16:32 +0000
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:611128
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu wtorek, 10 marca 2015 18:40:45 UTC+1 użytkownik azot napisał:
    > Zanim zacznę to powiem , że ODRADZAM!
    >
    > Zjechały wszystkie banki z odsetkami za lokaty, więc "z braku laku"
    > wrzuciłem kase na smart lokatę. Pieniądze poszły wczoraj rano, ale do
    > dzisiejszego popołudnia ani widu ani słychu.
    > Dzwonię więc na ich infolinię. Pytam gdzie w ogóle mam miec założone
    > lokaty. W Smart banku, w BIZ banku czy w FM banku, bo nie za bardzo
    > wiem. Tym bardziej,że nie mogę się doczekać żadnego potwierdzenia. Pan
    > poklikał i stwierdził, że u niego lokaty widać jako założone wczoraj,
    > ale nie mogę dostac PDFa bo mają trudności techniczne.
    >
    > Czy ten "bank na korbkę " ma tak zawsze? Czy po prostu zwolnił się facet
    > od tworzenia PDF-ów, bo za 1200 robił nie będzie.
    >
    > P.S. Oczywiście oczekiwanie na konsultanta 10 minut i śmieszna
    > powtarzana ciągle formułka: "Obecnie na wszystkich liniach trwają
    > konsultacje". Wnioskując po tempie posuwania się w kolejce to mają tam
    > zapewne jednego konsultanta.

    Ten bank tak ma i warto trzymać się z daleka.
    Oto moja opinia sprzed miesiąca we wcześniejszej dyskusji na tym forum:
    https://groups.google.com/forum/#!topic/pl.biznes.ba
    nki/Vh7Bp_9zqeY

    "Po raz trzeci mam problemy z lokatami w FM. A to kiedyś konsultantka, po
    nieskutecznym namawianiu na odnowienie lokaty, sama uczyniła ją odnawialną, a to
    później środki nie wróciły w dniu zakończenia kolejnej lokaty lecz dopiero po
    interwencji, a ostatnio 10 kPLN wysłane na Lokatę Powitalną Smart - wyparowało.
    W tym ostatnim przypadku wniosek o lokatę został anulowany przez bank, rzekomo z
    powodu braku wpływu środków. Infolinia za pierwszym razem bez sprawdzania
    stwierdziła, że rachunek na który wysłałem środki nie służy do lokat (mimo, że bank
    zaakceptował wniosek i w mailu podał ten numer do przelewu), drugi raz stwierdziła że
    pomyłkowo zwrócono środki już dwukrotnie i PRZY OKAZJI (!) prosi by odesłać jeden
    przelew z powrotem. Czy to jest profesjonalne działanie?
    Oczywiście mój bank dziś przedstawił mi historię rachunku za luty i nie ma tam
    żadnego przelewu zwrotnego z zewnątrz. COK jest jak dziecko we mgle więc piszę
    oficjalną reklamację ze zwrotnym poświadczeniem odbioru i zarzekam się że już nigdy.
    Do trzech razy sztuka".

    A to opinia innego forumowicza:
    "https://groups.google.com/forum/#!topic/pl.biznes.b
    anki/zIj-PV6fo4s

    "> 29.12.2014 założyłem "SMART Lokate na powitanie" na miesiąc.
    Zapomniałem wspomnieć, że próbowałem (rano i wieczorem)
    wysłać im maila na adres zwrotny, jak sami informują:
    "W przypadku dodatkowych pytań prosimy skorzystać z funkcji "odpowiedz" w
    programie pocztowym [...]"
    Niestety i rano, i wieczorem dostałem to samo:
    "Dostarczenie do wymienionych adresatów lub grup nie powiodło się:
    FM Bank PBP S.A. (l...@f...pl)
    Nie można znaleźć wprowadzonego adresu e-mail. Sprawdź adres odbiorcy i
    spróbuj ponownie wysłać wiadomość. Jeśli problem będzie nadal występował,
    skontaktuj się z pomocą techniczną.
    Informacje diagnostyczne dla administratorów:
    Generowanie serwera: pbp-bank.pl
    l...@f...pl
    #550 5.1.1 RESOLVER.ADR.RecipNotFound; not found ##
    [...]"
    Co za gniot :) "

    I to jest właściwe podsumowanie.
    Dodatkowo potwierdzam: adres mailowy do kontaktu z bankiem podany w potwierdzeniu
    przyjęcia wniosku jest lipny i za każdym razem zwraca komunikat jak wyżej.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1