  • Data: 2005-03-06 13:33:03
    Temat: Re: Smierć jednego z kredytobiorców
    Od: " 666" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Niewątpliwie pierwszą rzeczą będzie przeczytanie umowy :-))
    I tego, co na temat ewentualnej śmierci współkredytobiorcy bank sobie nawymyślał...
    A tak poza tym: kto jest [potencjalnym] spadkobiercą kredytobiorcy??
    Czy spodziewana wartość masy spadkowej jest większa czy mniejsza od kwoty pozostałego
    kredytu do spłacenia przypadającej
    na zmarłego ?
    JaC

    > Gdyby odpowiedź na moje pytanie była w umowie kredytowej nie zawracałbym głowy
    ludziom na grupie!
    > Może jeszcze raz przytoczę moje pytanie: Jakie kroki należy podjąć (z punktu
    widzenia pożyczkobiorcy) w przypadku
    śmierci jednego z kredytobiorców ?