    From: totus <t...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: "Solidarność europejska".
    Date: Mon, 15 Mar 2010 22:16:18 +0100

    Endriu wrote:

    > Ja cię nie mogę zrozumieć Marfi, ciebie i Totusa XXL'a, Anatola, Kigamie.
    > Nie rozumiem was.
    > Za 20 mld Euro w ciągu 6 lat sprzedaliście mój kraj ......
    >
    > Ech.....

    Niestety nie rozumiesz bądź fanatyzm Cię zaślepia i nie widzisz, że Unia i
    jej programy pomocowe to ukryta kontrybucja nałożona na Niemcy i takie
    powiązanie Niemiec by nie miały siły ani ochoty na akcje jak w 1918 czy
    1939. Gadanie, że Niemcy nami rządzą nie ma żadnych podstaw faktycznych.
    Puki co my budujemy się za pieniądze podatnika niemieckiego. Nie rozumiesz
    też pojęcia "sprzedaż" jak widzę. Dla mnie sprzedaż to oddanie pełnej
    kontroli za ekwiwalent. Transakcja wymiany w pełni uzgodniona i aprobowana
    przez obydwie strony. Nikt nikogo nie oszukał. W przypadku przystąpienia
    Polski do Unii nie było sprzedaży. Nikt nie oddawał kontroli za ekwiwalent
    pieniężny. Ponosi Cię bez żadnych podstaw. W/g mnie zbyt trzeźwo nie
    myślisz. Przyczepiłeś się do jednego źródła wiedzy i nie chce Ci się nawet
    zweryfikować poglądów tam prezentowanych. Przyjmowanie wszystkich hipotez na
    wiarę wyczerpuje definicje religii. Poszperaj sobie trochę w historii Unii i
    znajdź takie lata gdzie Niemcy nie byliby płatnikami netto. Potem prześledź
    historię składek innych członków Unii. Już Ci kiedyś mówiłem, że argumenty
    przez Ciebie prezentowane są na poziomie zebrania POP w GS. Jak nie znasz
    tych skrótów to spytaj Michałkiewicza. On wie na pewno.