    From: "viper" <v...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: "Solidarność europejska".
    Date: Wed, 17 Mar 2010 13:16:26 +0100
    Sender: n...@n...onet.pl

    > "viper" <v...@o...pl> wrote in message
    > zachecam kolege do poszerzenia swojej wiedzy:
    > http://pl.wikisource.org/wiki/Encyklopedia_staropols
    ka/Druch

    > Jesli jednak z powodu narastajacego kryzysu panstwa,
    > zorientuja sie wreszcie jak zostali wydymani,
    > nie bedzie zmiluj.
    >
    > Pozdrawiam,
    > Druch

    szczerze ci powiem, że wiedzy raczej nie będę poszerzał z wiki, bo mam do tego
    źródła troszkę ograniczone zaufanie...

    http://www.poradniajezykowa.us.edu.pl/baza_archiwum.
    php?
    POZYCJA=1700&AKCJA=&TEMAT=Wszystkie&NZP=&WYRAZ=

    "Słowniki nie notują wyrazu druch, zatem jedyną i jedyną poprawną formą zapisu
    jest druh. [Katarzyna Wyrwas]"

    ale oczywiście może byc coś na rzeczy więc się spierał nie będę... chociaż
    zadzwoniłęm z ciekawości do kolegi który kolekcjonuje stare papierzyska i ponad
    200 lat temu pisali "druhowie" przez "h"... ale mniejsza...

    a co do twoich idoli to się nie łudź... oni już nie wrócą... prezio Jarosław
    skutecznie ludziom zohydził skądinąd piękne idee... chłopina żali się że to
    media przedstawiają jego nieprawdziwy wizerunek... a tymczasem to sami ludzie
    zobaczyli że to jest mały zawistny i zawzięty człowieczek, dla którego liczą
    się tylko jego własne pokrętne ambicje...dlatego otoczył się tylko miernotami,
    wazeliniarzami i klakierami, a wszystkich którzy potencjalnie mogliby mu
    zagrozic natychmiast udupiał... swojego towarzysza broni który w stanie
    wojennym wiele razy nadstawiał za niego tyłka potraktował jak psa...ja nie
    twierdzę że platformersi są lepsi, to jest jedna banda... politycy to straszna
    rasa... gdyby nie pis to ludzie dawno by rudego i pltformę olali... ale PO ma
    tło i straszak w postaci pisu, co im zapewni długi pobyt przy korycie... i nie
    łudź się że coś się zmieni...